لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن

لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن
اکسیژن اولین وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان  
قالب وبلاگ

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسر دانشجو وقتی با جواب رد از سوی همکلاسی مورد علاقه‌اش مواجه شد امروز در حالی که نقاب به صورت بسته بود دختر جوان را روی پل عابر پیاده در حوالی دانشگاه علامه طباطبایی با ضربات چاقو به قتل رساند.

 

به گزارش جوان ظهر امروز با فریادهای دلخراش دختر جوانی که درحال عبور از روی یک پل عابر پیاده در نزدیکی پل مدیریت بود، مردم سراسیمه خود را به او رسانده و متوجه شدند پسر جوانی در حالی که صورت خود را با نقاب بسته است با ضربات مرگبار چاقو او را هدف قرار داده است. پسر جوان با دیدن مردم پس از آنکه خودش را به خیابان رساند، قصد فرار داشت اما در حلقه مردم گرفتار شد و با ضربه ای که یکی از رهگذاران به او زد دستگیر شد. با تلاش مردمی دختر جوان که با بیش از ۴۰ ضربه چاقو مجروح شده بود به بیمارستان پارسیان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت اما تلاش برای نجات او ثمری نداشت و او بر اثر شدت جراحت تسلیم مرگ شد. در جریان تحقیقات مشخص شد متهم و مقتول -کوشا و مهسا ۲۲ ساله – دانشجوی رشته ادبیات در دانشگاه علامه طباطبایی بودند . کوشا چند بار از مهسا خواستگارری کرده بود و زمانی که با جواب رد مواجه شد، کینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیبش از دانشگاه کینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیب او را مورد هدف قرار داد.

 


nf00174754 1 جزییات قتل دختر دانشجو زیر پل مدیریت + عکس

 


 

قاضی رسولی به عنوان بازپرس کشیک قتل هم پس از اطلاع از حادثه خودش را به بیمارستان رساند. قاضی پرونده پس از رویت جسد برای تحقیق از متهم پرونده راهی کلانتری ونک شد. علی صادقی نگهبان پل در محل حادثه به خبرنگار ما گفت: من مشغول کارم بودم که متوجه دو دختر شدم که در حال عبور از روی پل بودند. ناگهان پسر جوانی در حالی که نقاب به صورت داشت و چاقوی بزرگی در دست گرفته بود ازپشت سر به یکی از آنها حمله کرد و بعد ا ز زدن چند ضربه چاقو روی سینه‌اش نشست و شروع به زدن ضربات چاقو کرد. ما با پلیس تماس گرفتیم اما مأموران پلیس خیلی دیر رسیدند. ماموران اورژانس هم نرسیدند و مجبور شدیم او را با وانت به بیمارستان پارسیان ببریم.

 

یکی از بستگان مقتول در بیمارستان به خبرنگار ما گفت: مهسا دانشجوی ممتازی بود که امروز برای دیدن نمرات امتحانی‌اش به همراه یکی از همکلاسی‌هایش به دانشگاه رفته بود.
قاضی امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی مرکز به خبرنگار ما گفت: همکلاسی مهسا نیز در حالی تلاش می‌کرد دوست خود را نجات دهد از سوی ضارب مورد حمله قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد که در حال حاضر در بیمارستان بستری است. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده از سوی کارآگاهان در جریان است. او به خانواده‌ها هشدار داد با مراقبت از فرزندان خود بحران‌های جوانی آنها را مدیریت کنند.

 

اعضای وبلاگ تخصصی اکسیژن این حادثه تلخ و دردناک را محکوم کرده و برای خانواده ی مهسا وبازماندگان او از درگاه خداوند یکتا صبر طلب می کنند.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 / 4برچسب:, ] [ 5:5 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت از هوشبری با وبلاگ تخصصی اکسیژن و آدرس oxygen88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2284
بازدید کل : 453238
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

تعبیر خواب آنلاین

.



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.




.


فال امروز


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Pichak go Up
فروش بک لینک طراحی سایت عکس